Friday, May 23, 2008

خب تو بگو ایندفعه


این هیچ ربطی به تو که از ناف ایران پا شدی و یا هنوز داری اون هواشو می کنی تو ریه هات نداره. پس ول کن یقمو خب؟ بذار حرفمو بزنم مثل یه دختر خوب و شاید کمی دوست داشتنی
گفتش: بچه های ایران عقده دارن! تو چی میگی این وسط آخه؟ هان ن ن ن ن ن ن
منم عقده دارم. غیر از اینه
آخه دردت چیه تو پدر سگ
ببین مواظب حرف زدنت باشا
گم شو بابا. ادبش گرفته این وقت شبی. سوسول غراضه
می دونی که من به بعضی چیزا حساسم
آره اگه منظورت از بعضی چیزا همه ی حرفای رک و پوست کنده عالمه. تو رو هم باید مثل دندونای حساس درمون کرد. خمیر دندون خوب می خوای. می خوای؟ اوه ببخشید حواسم نبود شما فوفول تر از این حرفایی که بشینی با ما یه پکی بزنی. شما فقط عرق صادره از اون دل پاریس می نوشی ملکه ککا
خفه شو عوضی
حالا شدی مثل یه آدم درست. آفرین
چه حالی دادا
پس چی فکر کردی دختره. حالا کجا بودیم
خر این بچه های ایرانو گرفته بودیمو داشتیم کلی عقده هامونو سرشون خالی می کردیم. واقعا عجب احساس خوبیه وقتی نشستی تو یه بار ژیگول با یه دوست عوضی که مثل سگ فحش میده به جد و آباد همه و یه مشت بچه ی بیکار و داغون اون ور آبو سرزنش می کنی. من که کلی حال می کنم. تو چی
به! این تفریح روزای تعطیلمه
راستی تفریح شما چیه؟
وای چقدر خندیدم. بیکار شدم دوباره. اما به دو روز نمی کشه باز غرق میشم. انقدر این چند وقته آهنگ مزخرف شنیدم خسته شدم
آهنگم پایین اومده. دارم مریض می شم. امروز ۲ دفعه عطسه کردم. به ما شنا کردن نیومده
اینم از خزبلات این مدت
باورم نمیشه که مجبور شدم کلمه خزبلات رو توی گوگل پیدا کنم چون مطمئن نبودم با ط می نویسنش یا با ت. جالب نیست؟؟؟؟؟؟؟